Examenul de conducator auto

Examenul de conducator auto


Examenul de conducator auto in Romania, este unul din examenele care starnesc mari emotii in fiecare luna a anului. In marile orase, acest examen este organizat cu coorodnarea scolilor de soferi si a Inspectoratului de Politie Rutiera. Inca de cand te inscrii la scoala de soferi incep emotiile. Primele emotii incep atunci cand mergi la testele medicale, unde poti avea surprize in special la oftalmologie si apoi la examenul de testare psihologica. Ca aprope toti cei care au trecut prin aceste examene, si eu am trecut cu ceva emotii prin toate aceste examene in dorinta de-a obtine carnetul de conducator auto. Fiind la un instructor impreuna cu inca 2 cunostinte de-ale mele ne-a fost relativ usor sa ne intalnim in poligon pentru pregatire si pentru a ne insusi lectiile din orele de conducere. La partea cu examenul de sala a fost pentru mine mai usor decat la partea de conducere deoarece de felul meu sunt mai bine dotat pentru teorie decat pentru practica conducerii unui autoturism. In acelasi timp am dat si pentru motocicleta si le-am luat pe ambele inca din prima incercare. Pentru mine la sala a fost mult mai usor si la examenul de oras am avut ceva emotii si chiar era sa-l pic. Noroc ca am avut un examinator foarte cumsecade care a inteles ca sunt emotinat si a notat ca atare "prestatia mea". In ce priveste examenul de dobandire a permisului pentru conducerea motocicletei va pot spune ca eu desi nu stiam sa merg bine pe bicileta inainte de a ma inscrie la scoala auto, l-am luat cu nota mai buna decat pe cel de la oras cu autoturismul. cam asta a fost in cateva cuvinte o parte din experienta mea in ce priveste vremea de cand am facut scoala de soferi si unde am luat pana la urma carnetul desi am avut emotii. Emotiitle pot fie sa stimuleze la a te pregati mai bine, fie sa te copleseasca si sa fii incurcat.