A fi bine pregatit trebuie sa fie tinta

A fi bine pregatit trebuie sa fie tinta

Cand e vorba sa ne gandim la examenul de conducere pentru a "lua" carnetul trebuie sa gandim foarte foarte responsabil vizavi de actul pregatorii in sine. Desi este unul din examenele vietii care ar trebui sa ne responsabilizeze in raport cu pericolele posibile in cazul in care n-am fi bine pregatiti, totusi acest examen este privit de cele mai multe ori cu un gand foarte foarte gresit si foarte iresponsabil din partea atata a celor care sunt in examen cat uneori chiar si din partea autoritatilor in tara noastra si a celor care ne examineaza. Desi eu am luat din prima carnetul de conducator trebuie sa remarc ca nu eram inca pregatit practic pentru a ma implica ca parte in trafic la nivel de conducatoru auto. M-am bucurat ca am luat carnetul dar acum cand stiu ca eram la un pas de a-l cadea imi dau seama ca nu meritam sa mi se dea carnetul. Ma rog. Gandim gresit... ceva de genul asta: "sa nu cumva sa il cad si sa trebuiasca sa-l mai dau odata sau de mai multe ori chiar". Sau ceva de genul: Ce "naspa a fost instructorul ca m-a cazut". Adica nu gandim real. daca am gandi corect mai degraba ar trebuie sa avem o reflectie mentala de genul: "Doamne cat de bine pregatit trebuie sa fiu pentru a face fata intr-un trafic rutier atat de necivilizat si iresponsabil ca la noi".