Sala sau orasul este mai greu?

Sala sau orasul este mai greu?


Este o intrebare pe care multi din cei care se inscriu la scoala de conducatori auto si-o pun atunci cand incep pregatirile pentru viitorul examen. La aceasta intrebare nu exista un raspuns clar deoarece in functie de personalitatea si deprinderile fiecaruia dintre noi, unii invatam mai usor teroria decat practica, pe cand altii suntem mai indemanatici si invatam mai usor condusul si automatismele unui autoturism. Din punctul meu de vedere mi-a fost mai usor sa ma pregatesc la examenul de sala, pe cand la examenul de oras si in poligon parca mi-a fost ceva mai dificil si chiar m-am stresat uneori nu instructorul. El se astepta de la mine sa am reactii si sa inteleg in cateva ore lucruri pe care eu la nivel practic eu le invat intr-un timp mai lung si dupa mai multe repetari. Am cunostinte si prieteni care se descurca mai usor si au deprinderi mai bune in a conduce un autoturism decat sa invete ceva teoretic. Pentru ei este evident ca examenul de oras si poligonul sunt examene si provocari mai usoare decat sa toceasca regulamente si sa faca chestionare auto la greu. Pentru cei ca mine, mai usoare sunt regulamentele si chestionarele. Inainte sa ma prezint la examenul de sala eu am facut chestionare cel putin 10 zile zilnic cate cel putin 26 de intrebri pana am ajuns la performanta sa rezolv 26 de intrebari din tot atatea in mod consecutiv fara sa gresesc. Odata ce am ajuns in acest punct mi-am dat seama ca sunt pregatit si am mers cu foarte mare incredere in mine la sala de examen si am completat acel chestionar primul din sala. pentru ca m-am grabit (si doar de aceea) am gresit 2 intrebari. La proba de oras eu m-am considerat mai putin pregatit si ca atare am avut si cateva greseli care puteau sa ma coste caderea examenului. In final l-am luat si a fost o mare eliberare sa stiu ca nu mai am de dat inca odata.